Witaj w My Kitchen Heaven

Mam na imię Malwina i bardzo mi miło gościć Cię na moim blogu.
W 2006 roku wyjechałam do Irlandii i tak mi się spodobało, że zostałam po dziś dzień. Razem z mężem wychowujemy 3 letniego Dawidka.
Moje ulubione miejsce w domu to oczywiście kuchnia. To właśnie w niej tworzę nowe dania dla moich bliskich.Gotowanie stało się moją wielką pasją wszystkiego nauczyłam się sama i chciałabym się podzielić z Tobą moimi doświadczeniami.
Szukasz zdrowych, szybkich w przygotowaniu ale przede wszystkim smacznych pomysłów na codzienne dania ? To dobrze trafiłeś !
Znajdziesz tu inspiracje od śniadania przez obiad aż po kolację. Desery – pewnie, że tak 🙂 W końcu każdy czasem musi zjeść coś słodkiego ale nie koniecznie bardzo kalorycznego.
Większość z nas zdaję sobie sprawę, że nie powinna jeść nie których z nie zdrowych rzeczy mimo wszystko nadal lądują w naszym menu. Nie jest łatwo znaleźć szybką i zdrową alternatywę dlatego sięgamy po coś łatwiej dostępnego nie do końca zdrowego.
My Kitchen Heaven przychodzi na ratunek ! Zdrowe i proste przepisy na dania które możesz jeść bez wyrzutów sumienia nie będąc na diecie.
Świeże warzywa, owoce, krótki i prosty skład, nie przetworzona żywność, bez morza cukru i nie potrzebnej chemii to produkty z których gotuje i zachęcam również Ciebie.
Postaram się inspirować i zachęcać Cię zdrowego odżywiania, aktywności fizycznej i codziennych eksperymentów kulinarnych mając nadzieję, że znajdziesz tu czego szukasz 🙂
Więcej moich inspiracji znajdziesz na instagramie https://www.instagram.com/maalwciaa/
Pozdrawiam
Malwina 🙂

Komentarze

Popularne posty